loading...
حرفای دلم
رز بازدید : 1 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

دستانت را به من بده
لمس دستانت آرزوی من است*
ای عشق


 

 

برای عشقم دلتنگم
برای یک شب عاشقانه
برای آغوشش
برای نجوای دوستت دارمهایش که تا سپیده صبح هزاران بار برایم تکرار میکرد
دلتنگم برای عشقم
همان حس خوبی که فقط تو به من میدهی


 

 

حال که دنیا تورا به من داده
دیگر هیچ توقعی ندارم
جز آغوشت
که تمام دنیای من است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به وبسایت من خوش آمدید در این وبسایت سعی دارم همدردیه خودمو باهمه ی عاشقا و دلشکسته ها نشان بدم امیدوارم همدردیمو قبول کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 6
  • بازدید کلی : 109